Projectondersteuner IT & facilitair

Wij zoeken een projectondersteuner IT & facilitair

Ben jij iemand die graag processen doorgrondt, verbanden ziet en energie krijgt van het verbeteren en implementeren van processen? Heb je affiniteit met IT en werk je zorgvuldig en zelfstandig? Dan zijn we op zoek naar jou!

Waar ga je werken?

Arbodienst Medprevent zet zich al 30 jaar iedere dag met veel energie in om Nederland veiliger en gezonder te laten werken. Dit doen we niet alleen met veel expertise maar ook met een flinke dosis werkplezier. Werken bij Arbodienst Medprevent betekent werken in een gedreven team, waar jouw inzet echt het verschil maakt!

Onze ambitie is om samen te werken aan vitale organisaties en werknemers, en geluk op de werkvloer. Bij ons vind je alles voor veilig en gezond werken dan ook onder één paraplu. Dit komt tot uiting in onze brede dienstverlening: BHV- en veiligheidstrainingen, medische keuringen, verzuimbegeleiding en veiligheidsadvies, zoals het opstellen van een RI&E.

Wat ga je doen?

Als projectondersteuner IT & facilitair ondersteun je onze projectmanager bij uiteenlopende projecten binnen de organisatie. Je helpt mee om projecten soepel te laten verlopen en zorgt ervoor dat overzicht, structuur en voortgang geborgd blijven. Denk hierbij aan projecten zoals de implementatie van een nieuw CRM-systeem voor onze afdeling Keuringen, waarbij je meewerkt aan het uitwerken en vastleggen van processen, werkinstructies en projectdocumentatie.

Je houdt planningen en actielijsten bij, bereidt overleggen voor en legt afspraken en besluiten zorgvuldig vast. Je volgt acties op, signaleert knelpunten en denkt actief mee over oplossingen. Naast de ondersteuning bij projecten pak je ook zelfstandig IT-gerelateerde vragen op. Je fungeert als aanspreekpunt voor collega’s, stemt af met de managers of externe partijen en ondersteunt bij het verbeteren en vastleggen van IT-processen.

Daarnaast ben je betrokken bij diverse facilitaire zaken. Je ondersteunt bij het beheren en verbeteren van facilitaire processen en beleid, zoals het autobeleid. Je onderhoudt contact met leveranciers, denkt mee over praktische oplossingen en signaleert verbeterkansen.

Wat ga je doen?

In deze functie werk je nauw samen met de projectmanager en krijg je ruimte om zelf verantwoordelijkheid te nemen binnen projecten. Jouw taken en verantwoordelijkheden bestaan onder andere uit:

  • Ondersteunen van de projectmanager bij diverse projecten.
  • Zelfstandig coördineren van (deel)projecten.
  • Meedenken en processen uitschrijven bij de implementatie van systemen.
  • Signaleren van knelpunten en aandragen van verbeteringen.
  • Meewerken aan administratieve werkzaamheden om processen goed te begrijpen.
  • Flexibel meewerken op afdelingen waar een project geïmplementeerd wordt.
  • Ondersteunen bij de dagelijkse IT-problemen binnen de organisatie.
Wie ben jij?

Je bent iemand die graag meedenkt, verbanden ziet en energie krijgt van het verbeteren van processen. Met jouw frisse blik weet je zaken kritisch te bekijken en om te zetten in praktische oplossingen. Je hebt affiniteit met IT en systemen en kunt je snel nieuwe zaken eigen maken. We vinden het belangrijk dat je goed in het team past, maar je bent tegelijkertijd goed in staat om zelfstandig te werken.

Verder voldoe je aan het volgende:

  • Je beschikt minimaal over werk- en denkniveau op niveau mbo+.
  • Je hebt affiniteit met IT en hebt bij voorkeur ervaring met het gebruik van geautomatiseerde systemen en maakt deze snel eigen.
  • Je hebt ervaring met het werken met Microsoft 365-applicaties.
  • Je bent kritisch, leergierig en betrouwbaar.
  • Je bent flexibel en kan goed omgaan met veranderingen.
  • Je werkt zorgvuldig en hebt uitstekende schriftelijke en mondelinge vaardigheden in de Nederlandse taal.
  • Je kunt goed schakelen tussen verschillende projecten en behoudt overzicht.
  • Je denkt niet in hokjes, hebt een frisse blik en durft processen te bevragen.
  • Je hebt de drive om projecten tot een succes te maken.
Wat bieden we jout?

Wij bieden je een mooie kans om binnen Arbodienst Medprevent je kennis en talent in te zetten op het gebied van processen, projecten en IT. Bij ons krijg je de ruimte om jezelf te ontwikkelen, mee te denken en écht impact te maken. Kies je voor Arbodienst Medprevent, dan kun je dit van ons verwachten:

  • Een uitdagende rol waarin je jezelf kunt ontwikkelen.
  • De kans om actief bij te dragen aan innovatieve projecten zoals de implementatie van een nieuw CRM-systeem.
  • Een afwisselende functie waarin je samenwerkt met verschillende afdelingen.
  • Het salaris varieert van € 2.700,- t/m € 3.300,- bruto per maand bij een werkweek van 40 uur afhankelijk van de kennis en ervaring die je meebrengt.
  • Je krijgt een contract voor 32 tot 36 uur per week, met uitzicht op een vast contract.
  • Je kunt rekenen op prima arbeidsvoorwaarden en een goede pensioenregeling.
  • Geen jarenlange ervaring vereist. Wij vinden jouw drive, frisse blik en kennis belangrijker dan een lang cv.
Ben je enthousiast of heb je vragen?

Ben je zo enthousiast dat je meteen wilt solliciteren, dan zien we jouw motivatie graag tegemoet! Stuur deze per e-mail naar sollicitaties@medprevent.nl of solliciteer via onze website.

Bij vragen kun je hier ook terecht: stel ze eenvoudig via sollicitaties@medprevent.nl.

Enthousiast? Solliciteer direct! 
Naam(Vereist)
Sleep bestanden hierheen of
Max. bestandsgrootte: 50 MB, Max. aantal bestanden: 2.
    Je kunt je motivatiebrief hier uploaden of je motivatie hieronder kenbaar maken